Monday, October 29, 2007

Stimabila

Stimata duduie,

Din momentul in care te-am vazut, am
simtit in adancul inimii mele
o pofta nebuna ca sa-ti dezvaluiesc
amorul si facand mii de juraminte in
genunchi si punandu-te pe tine in pa-
latul inimii mele, caci acesta este pala-
tul suprem si dulce, tu vei fi cra-
iasa sufletului meu si vei fi foarte feri-
cita sa-ti mai pun printre flo-
rile cele mai frumoase si dul-
ci pe de-o parte mana iar pe cealalta pu-
terea amorului si toata fa-
la mea puternica, care sa faca piz-
ma dusmanului sa creasca incat ciu-
da sa se umfle si sa crape ca o broasca !

acum cititi din doua in doua randuri ….

1 Comments:

At 7:43 PM, Anonymous Anonymous said...

YouTube Gaming - YouTube (video games) by the
Videos on YouTube Gaming Like playing at the hottest slot games on the internet, YouTube Gaming's content download youtube to mp3 is streamed in full 1080p, full HD.

 

Post a Comment

<< Home